فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو اختصاصی با «بسیج»:

خلوص معنوی و انقلابی بودن از شاخصه های مهم سپاه/ استکبار جهانی به مطامع شیطانی خود نخواهد رسید

سرهنگ دستجانی گفت:تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۰۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
سرهنگ حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه به مناسبت گرامیداشت روز تاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو اختصاصی با «بسیج» گفت:فلسفه وجودی سپاه صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر می‌شود.
 
وی افزود:دستاورد‌هایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی است، دستاورد‌هایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی هست که در مصاف با اهریمنان تاریخ در رگ‌های زمین جاری شد و امروز از دل آزادگان و آزاد مردان جهان جوشیدن گرفته است و در تحقق آرزوی دیرینه و قلبی امام راحل (ره) که همانا صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سرتاسر جهان بود، نقش ایفا می‌کند.

وی گفت:تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی و اقتدار ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

دستجانی افزود:غیر از اینکه سپاه در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت و همچنین تمامیت ارضی کشور و امنیت، گام‌های مهمی را برداشته است، تبلور ایمان و انسان دوستی سبزپوشان ولایت‌مدار را نیز می‌توان در کمک‌رسانی و مساعدت به هموطنان در جهاد سلامت و شکوه خدمت به مردم ایرانِ انقلابی مشاهده کرد که جان بر کف، یارگیر هموطنانمان هستند.

وی اشاره کرو:ایمان به ادامه حرکت در این صراط خدمت و مهرورزی، هر روز بیش از پیش در وجود جوانان سپاهی شعله‌ورمی‌شود و عاقبت این راه، همان وعده خداوند است که فان حزب الله هم الغالبون.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها