خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فراشبند از توزیع ۳۵۰ بسته کمک معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۴۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، آئين توزيع کمک های مومنانه تیم حمایتی در راستای رزمایش یا صاحب الزمان(عج)  (مقابله با کرونا ) توسط قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه فراشبند با حضور جمعی از مسوولین ادارات و نهادها و امام جمعه شهرستان و نیز نیروهای پایور و فرماندهان حوزه های مقاومت برگزار شد.

سرهنگ پورمنتصری فرماندهی سپاه ناحیه فراشبند در اين برنامه با بيان اينکه امسال نیز مثل سال گذشته بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کمک های مومنانه نیز اولین رزمایش را برگزار می کنیم، اظهار داشت: امروز تعداد ۳۵۰ بسته کمک معیشتی جهت خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار با شناسایی فرماندهان حوزه ها تقدیم مي شود.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان فراشبند هم در ادامه اين برنامه، ضمن تبریک ماه رمضان، همگی را در جهت استفاده حداکثری از فیوضات این ماه دعوت نموده اظهار داشت: قدر این روزها و شبها را باید فهمید و باید تمام جوارح انسان روزه باشد.

وي از فرماندهی سپاه ناحیه و نیرو ها و پرسنل سپاه و خیرین تقدیر و تشکر و خاطر نشان کرد: خداوند قوت مستمندان را در ثروت ثروتمندان قرار داده است و خداوند می فرماید که در این ماه به کمک یتیمان و فقیران بشتابید کار حسنه باعث از بین رفتن گناهان می شود.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها