مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه خمین:

روز ارتش فرصتی برای تجلیل از ارتش انقلابی وبابصیرت است

سرهنگ صادقی گفت:ارتش دراین 42سال حافظ استقلال کشور بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۸۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سرهنگ پاسدارحمیدصادقی مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه خمین بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:بیست ونهم فروردین سال ۱۳۵۸ در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور اقدام انقلابی و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش است واین روز بزرگ یادآور حماسه‌های زیبای دلاور مردانی است که با تقوا و تلاش و همت والای خود، دشمنان اسلام ناب و ایران عزیز را نا امید کردند.

وی گفت:روز ارتش، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ارتش انقلابی وبابصیرت و یاد آور خاطره الهام‌بخش شهیدان عزیز همچون شهیدصیادشیرازی و حماسه‌سازان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی می باشد.

سرهنگ صادقی بیان کرد:قدرت نیرو‌های مسلح و به‌طور خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر ایجاد امکان حفاظت از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی کشور از ویژگی بازدارندگی برخوردار است که به‌عنوان یک اهرم راهبردی در دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی ایران ایفای نقش کرده است.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه خمین درپایان گفت:ارتش دراین 42سال حافظ استقلال کشور بوده وهمچنین درحال حاضرتفکر شهید صیاد شیرازی در رگ‌های این ارتش انقلابی و ولایی در جریان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار