مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فریمان:

برنامه‌های عقیدتی و قرآنی ماه مبارک رمضان در ناحیه فریمان اجرا می‌شود

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فریمان از اجرای برنامه‌های متنوع عقیدتی و قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۹۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی فریمان کلاس‌های عقیدتی شامل آموزش مفاهیم قرآن؛ اخلاق و بیان احکام و آموزش روخوانی و روان خوانی با حضور نیرو‌های پایور و وظیفه و بارعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی درطول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج فریمان ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به ابلاغیه برگزاری کلاس‌های اعتقادی و قرآنی و با استفاده از اساتید داخلی و شهرستانی برنامه‌های آموزشی شامل آموزش روخوانی و روان خوانی واحکام برای نیرو‌های وظیفه و آموزش مفاهیم قرآنی و اخلاقی و احکام فقهی برای همکاران پایور بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری، درطول ماه مبارک رمضان برگزارخواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رضائی در ادامه گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر و بهتر با معبود هستی بخش است و برگزاری کلاس‌های اعتقادی زمینه انس بیشتر با خالق را فراهم می‌کند.

وی به برنامه ریزی جهت برگزاری ۴ جلسه نورانی محفل انس با قرآن کریم در طول این ماه در سطح ناحیه فریمان با استفاده از توان قاریان فرهنگیار اشاره کرد و گفت: دراین محافل انس با قرآن کریم، قاریان فرهنگیار ناحیه با تلاوت‌های زیبای خود زمینه انس و تأمل بیشتر را با قرآن کریم دربین همکاران فراهم می‌آوردند.

مسئول عقیدتی ناحیه فریمان درپایان از برگزاری آزمون در ۲ سطح پایوران و نیرو‌های وظیفه پس از اتمام ماه رمضان وهمچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع آشنایی با اندیشه‌های استاد شهید مطهری، ماه مبارک رمضان و دل نوشته برای روز قدس خبرداد و گفت:درپایان این ماه عظیم از قاریان و نیرو‌های فعال و منضبط در کلاس‌های عقیدتی ماه رمضان و نفرات برتر آزمون‌های ذکرشده با اهداء لوح و هدایائی تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار