عضو مجلس خبرگان رهبری:

بی تدبیری در عملکرد دولت داد می‌زند / تقوا در پرتو ایمان به خدا و پیروی از ولایت است

ساری-آیت الله معلمی با اشاره به عملکرد دولت گفت:دولت ادعای تدبیر و امید دارد، ولی بی تدبیری در کردار این دولت داد می‌زند.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
بی تدبیری در عملکرد دولت داد می‌زند / ایمان به خدا و پیروی از ولایت است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه برنامه های ماه رمضان در سپاه این شهرستان گفت: بین ماه‌های سال بهترین ماه، ماه مبارک رمضان است چرا که بهترین مناسبت‌ها را در خود دارد چرا که عظمت یک شب برابری میکند با هزار شب.
 
عضومجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه هدایت واقعی را قرآن با دلائل روشن برای جامعه بشری ارائه می‌کند اضافه کرد: هرکس طالب هدایت است به سوی قرآن بیاید.
 
آیت الله معلمی ادامه داد:خداوند به مومنین امر کرد برای رسیدن به تقوا روزه بگیرید و حضرت علی (ع) نیزبهترین وسیله برای تقرب به خداوند را ایمان به خدا و رسول او عنوان کرده است.
 
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: روزه سپر بین انسان و آتش جهنم است و رسیدن به تقوا در پرتو ایمان به خدا و پیروی از امامت و ولایت است.
 
آیت الله معلمی در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد دولت هم گفت :دولت ادعای تدبیر و امید دارد، ولی بی تدبیری در کردار این دولت داد می‌زند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار