در راستای گرامیداشت عملیات بیت المقدس 5 صورت گرفت:

برگزاری مسابقه تیراندازی در تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا

تبریز- در دومین روز از دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران مسابقه تیراندازی در تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا با حضور خانواده های شهدای ارتش و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۴۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

برگزاری مسابقه تیراندازی  در تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: امنیتی که ملت ایران هم اکنون دارند مدیون رشادت های شهدا بالاخص حماسه سازی های نیروی زمینی قهرمان و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی هستند.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی ادامه داد: روز ارتش یادآور دلاوری مردان بی ادعا است و خانواده های شهدا یادگاران این مردان خدایی هستند، به خود میبالیم که خادم این عزیزان هستیم و تا آخرین قطره خون پای آرمانهای شهدا و انقلاب خواهیم ایستاد.

وی افزود: روز 22 فروردین برای تیپ ۲۵ از اهمیت بالاتری برخوردار است. امروز علاوه بر قرارگیری در دهه ارتش جمهوری اسلامی سالروز شهادت شهید سرلشکر ایرج آبگون نیز می باشد که تیپ ۲۵ نیرو مخصوص به نام این تکاور شهید مزین شده است. دلاوریها و رشادت این شهید والا مقام در عملیات بیت المقدس ۵، بسیار زیبا و شیوا ایثار و مجاهدت در راه پاسداری از ملت شریف میهن مان را به همگان بیان می کند.

امیر شفیعی اضافه کرد: شهید آبگون الگوی تمام تکاوران ارتش هستند و پوشیدن لباس تکاوری برای بنده و همرزمانم در تیپ ۲۵ باعث غرور و افتخار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار