اهدا خون اقدام جهادی و نماد همدلی و نوع دوستی است

خاش-فرمانده انتظامی شهرستان خاش ضمن اشاره به آثار جسمی و معنوی اهدا خون در زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه، گفت: اهداء خون؛ اقدام جهادی و نماد همدلي و نوع دوستي و تبلور ايثار در راه سلامتي همنوعان است.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۷۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش،  سرهنگ ابراهیم کوچکزائی در خصوص اقدام مومنانه کارکنان انتظامی شهرستان خاش در مرکز بانک انتقال خون این شهرستان، اهداء خون را یک فریضه مهم در کمک بیماران دانست و اظهار کرد: اهداءکنندگان خون حیاتی‌ترین مایع وجودی خود را در راه رضای خدا و برای استفاده نیازمندان اهدا می‌کنند و بدون آنکه تقاضایی را به زبان آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: آن دسته از انسان‌هایی که سخاوتمندانه سلامتی شان را با دیگران تقسیم می‌کنند، همچون باران رحمتی هستند که قطراتی از وجودشان بر درد و آلام بیماران نیازمند می‌بارد و به دیگران جانی دوباره می‌بخشند.

این مقام انتظامی  استقبال چشمگیر و اشتیاق کارکنان را در انجام این عمل نیک برگرفته از همان فرهنگ والای انسان‌دوستی و مسئولیت‌پذیری در مواقع ضروری دانست و بیان کرد: بازتاب این اقدام خداپسندانه از سوی کسانی که خود را مجری برقراری نظم اجتماعی در جامعه می‌دانند، فرهنگ‌سازی اهداء خون در میان آحاد مردم خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار