مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی:

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

حجت الاسلام شعبانپور با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۲۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام شعبانپور مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در دیدار با خانواده شهید سيد خليل خداکرمي از شهداي اطلاعات لشکر ضمن تجلیل از مادر شهيد نسبت به مقام شامخ شهید خداکرمي ادای احترام کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است.

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشکر 27، ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

همچنین در این دیدار مادر شهيد به ذکر خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و صبوری، مردم داری، کمک به نیازمندان، برپایی نماز اول وقت، احترام به والدین، ایمان و ولایت پذیری و عشق به وطن و اسلام را از جمله ویژگی های ممتاز و برجسته اين شهيد معرفي کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار