خبرهای داغ:
"محمدحسین دهقاني سعدآبادي" اولین شهید سال 1400 ناجا در فارس مسئولين كشوري با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در حرم مطهر شاه چراغ (ع) تشییع و ندفین شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۶۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم تشييع پيكر "محمدحسین دهقاني سعدآبادي" اولین شهید سال 1400 ناجا در فارس با حضور فرمانده انتظامي استان، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز، جمعي از کارکنان و فرماندهان نظامي و انتظامي و مسئولين كشوري با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در حرم مطهر شاه چراغ (ع) برگزار شد.
پيكر اين شهيد والامقام طي مراسمي باشكوه و معنوي در ميان غم و اندوه فراوان مردم ولايتمدار و شهيد پرور شيراز در قطعه دارالرحمه به خاك سپرده شد.
نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز در مراسم تشييع پيكر "محمدحسین دهقاني سعدآبادي" (اولین شهید سال 1400 ناجا در فارس)، شهادت اين جوان فداكار را تسليت گفت.
 آيت‌الله لطف‌الله دژكام در اين مراسم، شهادت "محمدحسین دهقاني سعدآبادي"، كه از اعضاي پليس افتخاري كلانتري "18 وليعصر" شيراز بود را به مجموعه نيروي انتظامي، خانواده وي و همه كساني كه در راستاي عزت، عظمت و امنيت ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران زحمت مي كشند تبريك و تسليت گفت.
وي افزود: تبريك براي اينكه كسي كه در راه انجام وظيفه حفظ امنيت، جان مي‌دهد مسلما خداي متعال او را اكرام مي كند و روز قيامت همه كساني كه در عافيت بوده‌اند به مقام اينها كه ايثارگرانه براي مردم، دينشان و كشورشان زحمت كشيده اند غبطه مي‌خورند.
نماينده ولي فقيه در استان فارس، ادامه داد: اما تسليت به خاطر اينكه بالاخره عزيزي را از دست داده‌ايم و جوان برومندي كه دوست داشتيم بيشتر در عين حال منشا خير و بركت و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد.
آيت‌الله "دژكام" خاطر نشان كرد: اين شهيد بزرگوار كه در راه حفظ نظم و امنيت و آرامش شهروندان جان خود را تقديم كرد ، بي شك از جايگاه والايي در پيشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.
گفتني است شهيد "محمدحسین دهقاني سعدآبادي" از اعضای پلیس افتخاری كلانتري "18 وليعصر" شيراز بود كه روز 12 فروردين ماه سال جاري حين انجام ماموريت، يك سواري دنا با وي به شدت برخورد و پس از انتقال به بيمارستان، روز 15 فروردين به درجه رفيع شهادت نائل آمد و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند نيز اهدا و به چند نفر زندگی بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها