معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور :

بخش تولید نیازمند نگاه ویژه سرمایه گذاری مشخص و حضور نیرو‌های انقلابی و دلسوز است

زاهدان-معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور گفت: مردم یکی از مولفه‌های اصلی تولید و پشتیبانی و مانع زدایی هستند که هریک می‌توانند جای خود را پیدا کنند تا این شعار محقق شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۷۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

 سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک سال جدید گفت: پیام مقام معظم رهبری و نامگذاری ایشان برای سال ۱۴۰۰ دارای سه بخش عمده می‌باشد، که بخش اساسی آن چندین سال است در راستای اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و عموما پرداختن به بخش تولید اشاره فرموده اند.

معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور ادامه داد: یک بخش اساسی و عمده تولید است، که نیازمند نگاه ویژه، سرمایه گذاری مشخص و حضور نیرو‌های انقلابی و دلسوز در  این عرصه  می‌باشد.

وی بیان کرد: دو بخش اساسی دیگر که رهبر معظم انقلاب با درایت و تیزبینی خاصی که موانع پیش روی تولید هست را در قالب شعار سال پشتی بانی ها، مانع زدایی را برای سال جاری گوشزد کرده اند.

جعفری اولین مانع تولید را پشتیبانی دانست و افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای کارگاه‌های تولیدی بسیاری است که یا راکد مانده و یا تعطیل شده اند، که می طلبد افرادی که کار اجرایی را انجام می‌دهند جدا از بحث تسهیلات برای راه اندازی تولید، تجهیز و تمهیز را مورد پشتیبانی قرار دهند.

جعفری عمده پشتیبانی از ابتدای کار در بحث راه اندازی را در پشتیبانی از بازار فروش، بازار خرید،  دانست و ادامه داد: پشتیبانی در بحث‌های متعددی که تولید را پیش ببرد مد نظر حضرت آقا است که یک بخش اعظم این پشتیبانی را دولت در داخل کشور و خارج از کشور باید در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دهد.

معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: دانشگاه‌ها با قرار گرفتن در کنار تولید، می‌توانند تولید را ثابت و با کیفیت کنند و با استاندارد کردن تولید این مهم را  با پشتیبانی‌های علمی، صنعتی حمایت کنند تا  از بازار فروش خوبی برخوردار شود.

وی افزود:مهمترین فرمایش رهبر که به صورت دقیق و کارشناسی شده است بخش مانع زدایی‌ها است که برداشتن موانع از سر راه تولید، عامل رشد و توسعه کشور است که  دولت می‌تواند به صورت ویژه در این زمینه عمل کند و دستورالعمل‌هایی که از قبل انقلاب، بعد از انقلاب است را اجرایی و مجلس با قانونگذاری به نفع تولیدباشد و عدم مجوز‌ها به رانت و فساد‌ها و... حضور پیدا کنند.

این مسؤل در پایان خاطر نشان کرد: مردم یکی از مولفه‌های اصلی تولید و پشتیبانی و مانع زدایی هستند که هریک می‌توانند جای خود را پیدا کنند بسیج در این زمینه با بهره گیری از طرفیت‌های خوبی که دارد در اقشار مختلف به ویژه در ادارا، کارخانجات، در کار‌های تخصصی و نیرو‌های متخصص راه گشا خواهد بود که به وقت خودش این برنامه به مردم اعلام خواهد شد.

 وی تصریح کرد: طی دوسال اخیر توسط بسیجیان موانع تولید از کارخانه‌های متعدد آغاز شده و برای رفع موانع به دستگاه‌های بالا دستی ارجاع شده که امیدواریم در سال جاری با همکاری متعددی که وزارت‌های صنعت معدن و تجارت و وزارت بازرگانی و جا‌های مختلف که نوعی دستی بر آتش مانع زدایی‌ها دارند و در راستای تولید می‌توانند کمک کنند باشند و ما هم در کنار دولتبنا به فرمایش رهبر کنار تولید و کارخانجات راهکار‌های مناسب را ارائه خواهیم کرد و در هر کجا که دست بسیج بربیاد در این مهم کمک ویژه خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار