خبرهای داغ:
در قالب 60 گروه جهادی برگزار شد؛

نوروز جهادگران "مرد میدان" در گلستان/ حضور 340 جهادگر از تهران و کرج در مناطق محروم مراوه تپه

مدیر پروژه های جهادی شهرستان مراوه تپه گفت: اردوی جهادی مردمی تحت نام "مرد میدان" متشکل از 340 جهادگر از استان های تهران و کرج از 2 فروردین فعالیت خود را در زمینه عمرانی در شهرستان محروم مراوه تپه آغاز کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۶۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان، مهدی سادین مدیر پروژه های جهادی شهرستان مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوی جهادی مردمی تحت نام "مرد میدان" متشکل از  ۳۴۰ جهادگر در قالب ۶۰ گروه از استان های تهران و کرج برای اولین بار از ۲ فروردین فعالیت خود را در زمینه عمرانی جهت رفع نیازهای مردم محروم در شهرستان محروم مراوه تپه آغاز کرد و این فعالیت ها تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این گروه های جهادی با توجه به سختی راه دسترسی و کمبود امکانات لجستیکی، در ۱۵ روستا و شهر مراوه تپه اقدام به ساخت ۴۰ سرویس بهداشتی برای خانوارهای محروم و تعمیر ۱۵ مدرسه  کرده اند و تقریبا تمامی پروژه ها به مرحله بهره برداری رسیده است.

سادین اذعان داشت: ۳۴۰ جهادگر از تهران و کرج به صورت مرحله ای در مراوه تپه حضور داشته و دارند و قریب به ۸۰ نفر از نیروهای بومی نیز با این گروه های جهادی همکاری کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار