خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین

سپاه، همچون گذشته مطیع امر رهبر در تحقق راهبرد هوشمندانه سال است

سرهنگ حیدری گفت: سپاه پاسداران، سربازان مطیع امر ولایت و خدمتگزاران ملت غیور ایران اسلامی بوده و همچون گذشته جهت پیشبرد و تحقق راهبرد هوشمندانه سال از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۱۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک نوروز باستانی و اعیاد شعبانیه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ و راهبرد سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: با توجه به اهمیت مقوله تولید که تمام ارکان اقتصادی کشور را در بر می گیرد، مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی، چندین سال است که موضوع تولید را مهمترین راهبرد سال بیان کرده و در کنار آن به راهکار این امر نیز اشاره می نمایند.

وی گفت: تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، فقط یک اسم نیست بلکه یک راهبرد اساسی و هوشمندانه است که برای رونق تولید بیان شده و قطعا توجه به امر تولید امور مهمی همچون اشتغال، رونق بازار صادرات و بسیاری امور را در بر می گیرد.

سرهنگ حیدری گفت: توجه به امر تولید و رونق آن تاثیر بسیار مستقیم با کاهش آسیب های اجتماعی دارد چرا که اشتغال از مهمترین زیر مجموعه های کاهش آسیب های اجتماعی است که رونق تولید موجب ایجاد اشتغال می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه عنوان کرد: کشور ما دارای ظرفیت های بالایی جهت رونق تولید و افزایش صادرات در حوزه های مختلف صنعتی، دارویی، کشاورزی، دریایی و غیره است اما متاسفانه گاهی بداخلاقی های موجود، سبب شده تا امر تولید آسیب ببیند که این آسیب قطعا مشکلات زیادی را در بر داشته است.

وی افزود: در بخش پشتیبانی لازم است تا مسوولان امر بعنوان متولیان زمینه ساز تولید، حامی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان کشور باشند تا بتوان جهش مناسبی در امر تولید ایجاد کرده و سروسامان مناسبی به این حوزه جهت ارائه محصولات کشور به بازارهای جهانی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان قزوین با اشاره به مانع زدایی ها در امر تولید تصریح کرد: در گام آخر یعنی مانع‌زدایی باید با برطرف سازی موانع در سه بخش نظارتی، صدور مجوز و خدمات‌رسانی در تحقق این شعار ارزشمند تمامی توان خود را به کار بندیم تا کشور را به سمت و سوی توسعه و پیشرفت هدایت کنیم و قطعا این امر موجب دلگرمی و ایجاد بستر مطمئن برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران خواهد شد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: سپاه پاسداران، سربازان مطیع امر ولایت و خدمتگزاران ملت غیور ایران اسلامی بوده و همچون گذشته جهت پیشبرد و تحقق راهبرد هوشمندانه سال ۱۴۰۰ از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار