خبرهای داغ:

هشدار پلیس فتا در خرید از فروشگاه های اینترنتی

پرسا، گفت: شهروندان عزيز در خريد آنلاين كالاها و خدمات، نکات امنیتی لازم را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۹۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سرهنگ ابراهیم پرسا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: خرید آنلاین کالا و خدمات از طریق بستر فروشگاه ها و اپلیکیشن ها، علاوه برصرف جويي در وقت كاربران، مزايايي چون كاهش هزينه هاي بازاريابي، صرفه جويي اقتصادي و كاهش سفر هاي درون شهري ، صرف جوئي در مصرف سوخت و انرژي را به دنبال دارد.

رییس پلیس فتا گلستان، خاطرنشان کرد: با وجود مزايای فراوان خريد هاي اينترنتي، کلاهبرداران فضاي مجازي با استفاده از عدم اطلاع يا کم دقتي خريداران اين نوع خريد را با تهديد و آسيب هايي مواجه ساخته اند.

وی، افزود: برای اطمینان از امنیت خریدهای اینترنتی، اولين نکته اين باشد كه آن فروشگاه، كالاي مجاز ارائه کند. طبیعی است که فروشگاه هايي كه كالاهاي غير مجاز به فروش مي رسانند، قابل اعتماد نیستند.

پرسا، ابراز کرد: در هنگام تصميم به خريد از فروشگاه هاي الكترونيكي، از تجربه ي دوستان و آشنايان نزديك در خصوص خريد هاي آنلاين استفاده كنيد واز فروشگاه هايي كه سابقه ي ارائه ي خدمات مطلوب دارند، خريد كنيد.

این مقام انتظامی، یادآورشد: هنگام استفاده از خدمات اينترنتي بانک‌ها و مؤسسات مالي يا خريدهاي اينترنتي،‌ از ذخيره‌کردن نام کاربري و رمز عبور در رايانه خودداري شود.

وی، گفت: در جهت افزايش امنيت خدمات تجارت الكترونيك، از فروشگاههایی خرید کنید که نماد اعتماد الكترونيكي دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها