خبرهای داغ:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین

کار جهادی، تعطیلی نمی‌شناسد/ نوروزی متفاوت برای جهادگران سلامت

حیدری از انجام خدمات دندانپزشکی رایگان ویژه مددجویان باحضور گروه‌های جهادی در زندان مرکزی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۶۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

تا همین چند مدت پیش اگر اسمی از نیروهای جهادی می‎آمد، احتمالاً به یاد جوانانی می‌‌افتادید که در دورترین مناطق کشور در حال ساخت‌وساز و آبادانی بودند.

این روزها اما نام نیروهای جهادی الزاماً با اقدامات عمرانی گره نخورده است. جوانان ایران در هرجای کشور که باشند برای رفع محرومیت، فقر و برداشتن باری از روی دوش هموطنان خود دست به کار می‌شوند، حالا می‌خواهد دفاع از حریم دین و ملیت باشد یا ساخت‌وساز؛ می‌خواهد بیرون کشیدن گل‌ولای به‌جای‌مانده از سیلاب در خانه‌های مردم باشد تا خدمات بهداشتی و درمانی.

بهمن حیدری مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار داشت: باحضور گروه جهادی خادم المهدی(عج) و گروه جهادی شکوفه سیب از پزشکان ومتخصصین دندانپزشکی پوست ومو وزنان از روز گذشته بیش از ۴۰۰ تن از مددجویان زندان مرکزی قزوین خدمات پزشکی دریافت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین به مدت ۱۰ روزه در زندان مرکزی قزوین حضور خواهند داشت و در راستای معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان فعالیت و مددجویانی که در این  زمینه با مشکل روبرو باشند را با تلاش این گروه بصورت رایگان خدمات مربوطه را دریافت می‌کنند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به حضور دیگر گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در مناطق محروم استان قزوین، گفت: گروه جهادی بنیان مرصوص در روستای طهموث آباد الموت غربی جهت فعالیت عمرانی حضور یافته است و روز گذشته نیز گروه های شهید شاطری وثامن الائمه جهت فعالیت فرهنگی وعمرانی بخش کوهین اعزام گشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار