عيدي گروهاي جهادي به مردم جنوب سیستان و بلوچستان:

تداوم خدمات جهادی در نوروز 1400

قصرقند- گروه جهادي شهيد محمد زاده خدمت به مردم را سرلوحه کار خود دانسته و ایام تعطیلا ت نوروزی خودرا با حضور در مناطق کم برخوردار شهرستان قصرقند، صرف خدمت به مردم اين مناطق کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۵۷
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، مسئول گروه جهادی شهید محمد زاده گفت:  گروه های جهادی بسیج سازندگی با هدف ارائه خدمت بی منت  آستین همت بالا می زنند و زکات جوانی خود را  صرف خدمت به محرومین می کنند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که این گروه جهادی  اردو‌های طرح هجرت را همه ساله در ایام نوروز در یکی از مناطق کم برخوردار استان اجرا می کند، ادامه داد: حضور جهادگران در ایام نوروز در روستاها و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومین در درجه اول خودسازی خود جهادگران است که با گذشت از تفریح و خوش گذرانی خود شرایط سخت را برای اجرای فعالیت های جهادی و عمرانی انتخاب می کنند.
 
میرشهرکی بیان کرد: که این گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران جهادی با هدف شادی مردم  در کمیته‌های عمرانی، ورزشی بهداشت و درمان، محرومیت زدایی و فرهنگی در سال جاری در مناطق کم برخوردار شهرستان قصرقند فعالیت  خود را آغاز کرده اند.
 
برادر بسیجی میر شهرکی افزود: اجرای کار‌های عمرانی، جنگ شادی، برگزاری مسابقات ورزشی، توزیع بسته‌های معیشتی و شرکت در کلاس‌های طرح اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر برنامه  های در دست اقدام این گروه جهادی در شهرستان قصرقند است.
 
وی گفت: اردوی‌های جهادی فرصتی مناسب برای جوانان است که تا پس از آشنایی با مشکلات مناطق محروم علاوه بر خود سازی خدمت رسانی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار