خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد

ضرورت کیفی‌سازی و ساماندهی نیروی انسانی در توزیع برق ملایر

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به گستره شهرستان ملایر و امورهای 1 و 2 از عمده برنامه‌های اقدامی در شهرستان کیفی‌سازی و ساماندهی نیروی انسانی است.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۳۹
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
ضرورت کیفی‌سازی و ساماندهی نیروی انسانی در توزیع برق ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در بازدید از مدیریت توزیع برق ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر با یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳ هزار پست توزیع، ۱۳۰ هزار مشترک را در شهر و ۲۴۰ روستا تأمین برق می‌کند.

وی افزود: امسال با برنامه‌های مدون و استفاده از اکیپ‌های خط گرم در بخش توسعه و تعمیرات خطوط  در شهرستان توانسته‌ایم نرخ انرژی توزیع نشده بابرنامه و بی‌برنامه را از ۳.۵۱ به ۲.۶ دقیقه در روز کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: امسال با اجرای طرح‌های ابلاغی توانیر از جمله طرح سیما وطرح چاوش توانسته‌ایم پایداری انرژی و تثبیت ولتاژ را در سطح ملایر بهبود بخشیم.

وی با اشاره به اجرای ۴۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در راستای کاهش تلفات و افزایش ضریب پایداری در ملایر تصریح کرد: برداشت مختصات مشترکین نیز از طریق GIS در ۶ شهر ملایر به اتمام رسیده است.

جمشیدی با بیان اینکه باید در راستای ارتقای شاخص‌های اعلامی اقدامات مؤثرتری برای نیل به اهداف شرکت انجام شود، افزود: با توجه به گستره شهرستان و امور‌های ۱ و ۲ از عمده برنامه‌های اقدامی در شهرستان، کیفی‌سازی و ساماندهی نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: باید تفکر هزینه درآمد در شرکت جاری شود و مدیریت در راستای خلق درآمد و کاهش هزینه‌ها انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر اجرای برنامه‌های PM و تعمیر و نگهداری خطوط عنوان کرد: پس از بازدید و کارشناسی خطوط، عارضه‌یابی انجام شده و برنامه‌ریزی هدفمند برای رفع معایب و کاهش خاموشی‌ها انجام شود.

وی یادآور شد: کشف برق‌های غیرمجاز و تعویض کنتور‌های معیوب و دستکاری شده از دیگر اقدامات است که باید از طریق ابزار‌های قانونی برای معرفی خاطیان اقدام شود.

جمشیدی ابراز داشت: باید با همکاری و همفکری، تحلیل پروژه‌ها و برنامه‌ریزی و هزینه کرد هدفمند برای کسب بهترین نتیجه که رضایت عمومی است، مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای بهبود و پایداری و تأمین برق مطمئن برای مشترکین شهرستان ملایر، ۱۲۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برای جایگزینی با شبکه‌های مسی در اختیار برق ملایر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار