سعــــــید زعفـــــری
مدیـــــرکل دفتر هماهنــــگی امور اقتــــصادی اســـــتانداری اردبـــــیل :
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های نظارتی با تعطیلی و اقدام خودسرانه نانوایی ها در ایام نوروز برخورد برخورد می کنند.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۹۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

با تعطــــیلی خودسرانه نانوایی ها در ایام عــــید نوروز برخــــورد می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین وطن دوست مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل  عصر امروز در جمع خبرنگاران به جلسه شورای آرد و نان استان اشاره کرد و گفت: همه نانوایی ها باید تابلو اطلاعات بر بالای درب نانوایی نصب کنند و این مساله باعث شفاف سازی بین مردم می شود.

وی افزود: باید کیفیت و کمیت در بحث پخت و در ایام تعطیل نیز در خدمت هموطنان باشند و علاوه بر آن رعایت نانوایان در بحث پروتکل بهداشتی مورد تاکید قرار گیرد.

وطن دوست با بیان اینکه عمده تخلفات در برخی نانوایی ها کم فروشی و گران فروشی است گفت: با توجه به اینکه بازرسی های انجام شده بیشتر این مشکلات با تشکیل پرونده برای متخلفان و بازرسی ها کاهش یافته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: آرد مورد نیاز جمعیت شهرستان تازه تاسیس انگوت بر اساس شاخص ها و سرانه جمعیتی تفکیک و تعیین تکلیف می شود.

وی افزود: قبلا شهرستان انگوت بخشی از شهرستان گرمی بوده و بر اساس تقسیمات کشوری به شهرستان تبدیل شده باید بر اساس پراکندگی جمعیت سهمیه آرد این شهرستان تخصیص یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار