مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

پاسداری از اسلام ناب محمدی از مهم‌ترین درس مکتب حسینی است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:پاسداری از اسلام ناب محمدی از مهم‌ترین درس مکتب حسینی است.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۱۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم روز پاسدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه امام حسین (ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت، ایمان، انفاق کننده هستند، گفت: امام حسین (ع) در تقوا و عبادت، بی نظیر بودند.  

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که دعای عرفه امام حسین (ع) نشان دهنده روح معنوی حضرت می‌باشد، و آن را برای ما تبیین می‌فرماید، افزود:امام عاشق خدای متعال بودند که در لحظه‌های آخر شهادت، هم در حال مناجات با خدای متعال هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که یکی از مهم‌ترین نقش زندگانی امام حسین (ع) پاسداری است، ادامه داد: پاسداری از مذهب و اندیشه بلند اسلامی اصیل و ناب محمدی (ص) یکی از مهم‌ترین موضوع دردنیا است. پاسداری به طوری که امام حسین (ع) حاضر شد هرچه که داشت را در راه خدای متعال تقدیم کند.
 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه امام حسین (ع) در راه پاسداری از اسلام  هزینه‌های سنگنی را پرداخت کردند، اضافه کرد: امام حسین(ع) در راه دین کم نیاوردند و کم نگذاشتند و تا آن نفس آخر برای پاسداری از اسلام هزینه کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  کربلا اخلاص امام حسین(ع) درپاسداری از اسلام را نقش موثری دانست و  افزود: ریا با عث از دست دادن اصالت و گمراهی از راه اصلی است لذا آن چیزی که کار ما را دوام می بخشد اخلاص در پاسداری است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اقدام به موقع امام حسین(ع) گفت: اگر امام در آن شرایط قیام نمی کردند دیگر چیزی به نام اسلام نداشتیم.لذا وقتی یزیدیان می خواستندکار اسلام را یکسره کنند، امام دست به قبضه شمشیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار