مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

با دلخوش بودن به آبنبات بایدن مشکلات کشور حل نمی‌شود

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: دلخوش بودن به یک آبنبات بایدنی چاره ساز نیست، راه برون رفت از مشکلات درون جز یک دولت جوان مومن انقلابی چیز دیگری نخواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۸۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

با دلخوش بودن به آبنبات بایدن مشکلات کشور حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع طلاب و روحانیون جهادی شهرستان قائم‌شهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان که به مناسبت حلول ماه پرفضیلت شعبان المعظم برگزار شد ضمن تجلیل از عملکرد بسیجیان طلاب و روحانی شهرستان قائم‌شهر در در موضوعات مختلف من جمله رزمایش کمک مومنانه، تغسیل اموات، تولید لوازم بهداشتی و درمانی و... گفت: از جمله شهرستان‌هایی که همواره در کنار مردم، با مردم، آشنای با درد مردم بود می‌توان به قائم شهر اشاره کرد.

حجت الاسلام غلامحسین تسخیری در ادامه افزود: به فرموده خداوند باری تعالی در قرآن کریم چیزی به عنوان فرهنگ سازش بر مسلمانان ابلاغ نشده است بلکه بر فرهنگ ایستادگی و مقاومت سفارش وتاکیدشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه تعداد ۹ سوره از قرآن کریم آغازش در مورد دشمنی دشمنان و وظیفه مسلمانان در قبال دشمنان است اشاره کرد و گفت: یکی از این سوره‌ها آیه ۱ سوره ممتحنه می‌باشدکه خداوند در این آیه به مومنین خطاب می‌فرماید"دشمنان من و دشمنان تان، را دوست خود قرار ندهید" و تذکر جدی خداوند در این آیه به مدعیان ایمان می‌باشد.

حجت الاسلام تسخیری  در ادامه با اشاره به انتهای این سوره از قرآن کریم افزود: پیام مهمی که در انتهای این سوره آمده اشاره به نتیجه دوستی مومنان با دشمنان دارد چرا که در هیچ کجای قران خداوند نفرمود: با دنیا قهر کنیم و این سیره عملی ائمه و پیامبر اکرم صلوات الله علیه نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: جمهوری اسلامی با دنیا قهر نیست بلکه تعامل دارد جز با دشمنانش و دشمنان خدا که در این موضوع مقام معظم رهبری فرمودند" موضوع ما با آمریکا موضوع دشمنی است ".

حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود  ادامه داد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری، فتنه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است از جنگ تحمیلی تا فتنه اختناق در سال ۸۸ تا توطئه منافقان و معاندان داخلی و فتنه بنزینی و. اما امروز دشمنان به دنبال یک فتنه پیچیده‌تر از فتنه‌های گذشته هستند به نام" فتنه تعامل".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: چرا بعضی‌ها قدردان این ملت نیستند ما برای این آب و خاک هنوز داریم خون می‌دهیم، نبایدحل مشکلات داخلی را به پیوند و تعامل با آمریکا گره زد، حرف دولتمردان این بود که "ما سایه جنگ را از سر این ملت دور کردیم"، اما امروز در سخنانشان می‌گویند ما در جنگیم، دشمن فشار می‌آورد تا ما از اصول خود عقب نشینی کنیم، اما دستور قرآن مقاومت و پایداری است وما مکلف به این امر هستیم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به مجموعه خباثت‌ها و پیمان شکنی دشمنان بیان کرد: دشمن به مجموعه‌ای از پیمان‌های علنی و مخفی وارد می‌شود، اما چون بنای دشمنی دارد زیر همه آن‌ها می‌زند در این صورت است که اگر دشمن شناس نباشیدطبق فرموده خدا در قرآن سیلی محکمی خواهید خورد و اگر با چراغ دشمن حرکت کنیم گرفتار سیاهچاله‌هایی خواهید شد که رهایی از آن آسان نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به جایگاه طلاب و روحانیت تاکید کرد: وظیفه اصلی طلاب و روحانیت در این برهه حساس همواره بصیرت افزایی و روشنگری بوده است تا مردم در مسیر درست هدایت شوند واگر ما می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید به درون نگاه کرد در این میان یک دولت جوان مومن حزب اللهی و انقلابی می‌تواند این نظام و انقلاب را در مسیر درست خود هدایت کند نه یک دولت پیر، خسته، وابسته‌ی لیبرال.

حجت الاسلام تسخیری در پایان خاطر نشان کرد: دلخوش بودن به یک آبنبات بایدنی چاره ساز نیست، راه برون رفت از مشکلات درون جز یک دولت جوان مومن انقلابی چیز دیگری نخواهد بودو نگاه باید به ظرفیت پرتوان جوان و با انگیزه داخل کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار