خبرهای داغ:
زهرا فقیهی

نشست بصیرتی با موضوع انتخابات

حوزه ۱۵ خواهران با برگزاری نشستی بصیرتی در فرهنگسرای استاد همایی با سخنرانی مسئول سیاسی ناحیه امام صادق (ع) درباره انتخاب اصلح و ملاک های اعلام شده مقام معظم رهبری سعی در آگاه سازی بسیجیان نمود
کد خبر: ۹۳۲۸۳۱۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) ،در روز‌هایی که تنور انتخابات ریاست جمهوری در حال داغ شدن است و مردم در فکر این هستند که اصلح چه کسی خواهد بود و باید چه کسی را انتخاب کنند حوزه ۱۵ بنت الهدی اقدام به برگزاری نشست بصیرتی برای تبیین و تشرح مشخصات و ملاک‌های رئیس جمهور انقلابی نمود.
در این نشست که با سخنرانی مسئول سیاسی ناحیه امام صادق (ع) در سالن فرهنگسرای استاد همایی برگزار شد خواهران بسیجی و شورای پایگاه‌ها و حوزه حضور داشتند.
مسئول سیاسی ناحیه امام صادق (ع)  با بیان ملاک‌های انتخاب صحیح و اثرات آن در جامعه و همچنین اختیارات رهبر و رئیس جمهور و وضعیت جناح بندی‌های موجود، به فرمایشات حضرت آقا اشاره کرد و گفت: ایشان هدفشان روشنگری و آگاه سازی مردم درباره دروغ پردازی‌های دشمنان است که سعی در دلسرد کردن مردم دارند.
وی در ادامه شاخصه‌های انقلابی، حزب الهی و بانشاط بودن را از ملاک‌های مقام معظم رهبری برای فرد مورد نیاز برای ریاست جمهوری آینده کشور اعلام نمود. در پایان برنامه از گروه حافظان سلامت محله و پایگاه‌ها تقدیر بعمل آمد وبه ایشان هدایایی اهدا شد. درپایان برنامه به مناسبت روز پاسدار از فرمانده محترم حوزه ۱۵ خواهران تقدیر و به ایشان هدیه‌ای اهدا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار