خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح همدان

پیشرفت ۷۰ درصد برج خشک دو نیروگاه شهید مفتح همدان

همدان -مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح همدان گفت: کار ساخت برج خشک دو حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته است که با افتتاح آن مصرف آب به حداقل کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۶۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

پیشرفت ۷۰ درصد برج خشک دو نیروگاه شهید مفتح همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، داریوش حجت در آیین غرس ۱۰۰ هزار اصله نهال در نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ بر آن شده است که از آب‌های زیرزمینی حداقل استفاده را کند، اظهار داشت: با انتقال خط انتقال پساب از تصفیه‌خانه همدان تمام مصرف نیروگاه از پساب شهر همدان است و فقط مصرف شرب بهداشت و آب مقطر از آب چاه‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه برج خشک واحد یک حدود ۸۵ درصد مصرف آب را کاهش داده است، گفت: کار ساخت برج خشک دو حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته است که با افتتاح آن مصرف آب به حداقل کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان نیز با بیان اینکه درخت برای ما تولید آب و اکسیژن می‌کند، اظهار داشت: اگر سرزمین خود را سبز نگه نداریم به طور قطع ضرر خواهیم کرد.

اسفندیار خزایی با بیان اینکه منابع طبیعی در سند توسعه سه ساله استان به انداژه ۱۰ سال در حوزه جنگل و مرتع و آبخیزداری کار کرده است، گفت: پای کار آمدن ادارات و ارگان‌هایی مانند نیروگاه جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه باید وسیله‌هایی برای تصفیه هوا و رفع آلودگی روی زمین باشد، گفت: هر هکتار جنگل 2.5 تن اکسیژن و ۶۷ تن گرد و غبار را تثبیت می‌کند و ۸ تن دی اکسید کربن را به دام می‌اندازد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار