فرمانده سپاه مرند:

باید با تقویت روحیه انقلابی و جهادی مانع نفوذ دشمنان شویم

تبریز- فرمانده سپاه مرند با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی و جهادی در جامعه، گفت: باید مراقبت افرادی باشیم که در لباس انقلاب به عرصه های مهم نفوذ نکنند و ما باید در تمامی اعصار این روحیه را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۱۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در دیدار با مدیر عامل جدید صنایع خاک چینی ایران، این شرکت را شرکتی جهادی در تمامی زمینه ها عنوان کرد.
وی افزود: این شرکت با مدیریت آقای سلیمان نوروزی گامهای بلندی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشتند و امید است این رویه با مدیریت جدید نیز ادامه داشته باشد.
هنرور ادامه داد: مردمان  این شهرستان در طول تاریخ همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند و جزء شهرستان های شهید پرور در دورانهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب (س) در استان است.
فرمانده سپاه مرند افزود: اکنون صنایع در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و بسیج و سپاه به روال گذشته در تمامی زمینه ها حامی و پشتیبان در این خط بوده و است و هر زمان مدیران این شرکت نیاز به حضور را احساس کردند، این نهاد انقلابی آماده خدمت در عرصه صنعت نیز است.
 هنرور شرکت صنایع خاک چینی ایران را برترین شرکت در استان دربحث کمک های مومنانه عنوان کرد و گفت: این شرکت از زمان شیوع ویروس کرونا با لبیک گویی به فرمان رهبری در خصوص کمک به مردم آسیب دیده از این ویروس در قالب طرح کمک های مومنانه حضور چمشگیری داشته و از این بابت نیز سپاسگزار مدیران و پرسنل سخت کوش شرکت صنایع خاک پینی ایران هستیم.
مدیر عامل جدید شرکت صنایع خاک چینی  در ادامه این دیدار گفت: راه حل تمام مشکلات امروز درجامعه اسلامی با ترویج فرهنگ مقاومت و تقویت روحیه جهادی و تفکر انقلابی قابل حل است.

رستمی افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، فرزندان کشور در خط مقدم قرار داشتند و اکنون همکاران شرکت صنایع خاک چینی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی با تلاش شبانه روزی خود در حال پیشرفت صنایع شهرستان و کشور هستند.
وی به ظرفیت های نیروی انسانی در شهرستان مرند اشاره کرد و گفت: این شرکت همواره با توجه به بیانات رهبر انقلاب شعار هرسال را با پشتوانه و با جدیت در صدد عملیاتی کردن هستند که در سالهای اخیر این امر را محقق کرده اند و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی اجرایی کردند.
مدیریت شرکت صنایع خاک چینی ایران افزود: در سال 1400 شاهد اشتغال جوانان منطقه با بهره برداری از بزرگترین پروژه تولید بتن سبک گازی اتوکلاوه شده و ملات خشک، اجرای پروژه تولید آهک و افزایش دو برابری ظرفیت تولید کائولن فرآوری شده خواهیم بود که این نویدی برای گسترش صنایع در منطقه و شهرستان مرند است.
رستمی گفت: سپاه بازوی اصلی اجرایی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران است و شرکت صنایع خاک چینی ایران همواره مدیون حمایت های این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف خود است.
وی افزود: مجموعه خاک چینی ایران همواره خود را مدیون شهدا دانسته و با الگوپذیری از منش شهدای انقلاب و دفاع مقدس و سرلوحه قراردادن فرامین رهبری و با حمایت های بی دریغ بسیج در مسیر توسعه گام برداشته و خواهد برداشت.

ارسال نظرات