خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

منشأ فساد در کشور دوری از اسلام و انقلاب است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مبانی انقلاب ما اسلام است، گفت: اسلام ضد فساد است، بنابراین انقلاب نیز ضد فساد است؛ منشأ در کشور دوری از اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۵۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

منشأ فساد در کشور دوری از اسلام و انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در ویژه برنامه سالروز وفات ام المصائب، حضرت زینب کبری(س) که با حضور محدود کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تیپ انصارالحسین(ع) برگزار شد، با تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: این بانوی بزرگ دارای نقشی مهم در حفظ و تداوم نهضت حسینی بود.

 وی گفت: در دوران خفقان و جهل شدید مردم، حضرت زینب(س) با شور و حرارت به روشنگری و تبیین جبهه حق و باطل پرداخت و در حقیقت قیام عاشورا را تثبیت و تداوم بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حفظ حرم‌های مطهر اهل بیت (س) در سوریه و عراق را از برکت مجاهدت و شهادت مدافعان حرم خواند و اظهار داشت: ما و مردم ما تا ابد مدیون این عزیزان و  شهیدان بزرگ هستیم.

وی با گرامیداشت ایام و فضیلت‌های ماه رجب بیان کرد: این ماه، ماه فرصت‌ها است و درگاه الهی در این ماه به طور ویژه به روی بندگان باز است.

علیی گفت: به ویژه روزه‌داری این ماه شریف بسیار پرفایده و دارای خواص عجیب است که نباید از دست رود.

وی تنها راه نجات بشر از مشکلات را تقرب به معنویت و توحید دانست و گفت: تفکر و گفتمان لیبرال و مادی‌گری محض  خلاف توحید و معاد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در جامعه اسلامی مسئول و هرکسی که فساد می‌کند را نمی‌توانیم موحد بدانیم، گفت: مبانی انقلاب ما اسلام است؛ اسلام فسادزا نیست بلکه ضد فساد است، بنابراین انقلاب نیز ضد فساد است و منشأ فساد در کشور اسلام و انقلاب نیست بلکه دوری از اسلام و انقلاب است.

وی بسیاری از مشکلات و کمبودها و گرانی برخی اجناس را توطئه عمدی جریان نفوذ و ضربه اقتصادی به کشور دانست و گفت: این مشکلات را برای مردم درست می‌کنند تا عظمت انقلاب را زیر سؤال ببرند و دین و نظام را تضعیف کنند.

علیی گفت: بخشی از مشکلات نیز حاصل کم توجهی مردم در رفتار اقتصادی و سبک زندگی است که باید در این زمینه مراقبت کنند که دشمن با پدیده احتکار و گرانی و کمبود اجناس به مردم ضربه وارد نکند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار