امام جمعه عباس آباد:

ماه رجب فرصتی برای تزکیه نفس است

ساری-امام جمعه عباس آباد با گرامیداشت حلول ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) تاکید کرد: ماه رجب یکی از سه ماهه با عظمت و با فضیلت است و بعد از آن انسان فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس دارد.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۰۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام موسوی امام جمعه عباس آباد با گرامیداشت حلول ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) تاکید کرد: ماه رجب یکی از سه ماهه با عظمت و با فضیلت است و بعد از آن انسان فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس دارد.
 
حجت الاسلام موسوی  بر ضرورت شناخت آسیب‌های انقلاب تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌ها و فتنه‌ها در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار دارد و هیچ وقت دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی نخواهد کشید.
 
به گفته امام جمعه عباس آباد دشمن با استفاده از ابزار‌های مختلف در کنار تحریم‌ ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می‌کند که ابزار رسانه و فضای مجازی برای از بین بردن هویت جوانان از جمله آنهاست.

حجت الاسلام موسوی با تصریح بر اینکه دشمن با استفاده از عوامل نفوذی در پی پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در جامعه اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد و دائماً شایعه سازی کرده و اخبار فریبنده منتشر می‌کند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار