سخنگوی مجلس شورای اسلامی:

یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین رشادت ها و ابعاد انقلاب است

تبریز- سخنگوی مجلس شورای اسلامی گفت: یادواره شهدا و مراسم های مشابه برای بازگویی ابعاد مختلف انقلاب و تبیین زوایای مختلف آن و پاسخگویی به شبهات اهمیت فراوانی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۱۱۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی در یادواره شهدای مدافع حرم حوزه حضرت امام رضا(ع) سپاه تبریز اظهار کرد: همانطور که شیعه در طول تاریخ اجازه نداده ماجرای عاشورا در میان صفحات تاریخ گم شود و از بین برود، مردم ایران نیز نمی گذارند که مجاهدت ها، شهادت ها، ایثارگری ها در جبهه‌های از خودگذشتگی از بین برود و برخی لاابالی ها بخواهند تلاش های انجام شده را بی ثمر جلوه دهند.

وی افزود: فشارهایی که وارد می‌کنند، محاصره هایی که ایجاد می‌کنند و فعالیت های فرهنگی گسترده‌ ای که انجام می‌دهند به منظور ایجاد شبهه و ابهام در ادامه راه شهدا، مقام رهبری و مسیر امام راحل است.

فرهنگی ادامه داد: دشمنان و استکبار تحریم را ایجاد کرده و مانع صادرات نفت شدند در مقابل شرایطی را هم نیز به وجود آوردند که داخل کشور مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر به وجود آید و آن را به کمک رسانه های استکباری خود به رهبری و نظام جمهوری اسلامی نسبت دهند در حالی که همه این مشکلات دستاوردهای استکبار و عوامل آمریکاست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: در هیچ جای دنیا در این ابعاد محدودیت به هیچ دولت و ملت ایجاد نکردند و میزانی که به کشور ما فشار وارد می شود در هیچ نقطه از دنیا وجود ندارد.

فرهنگی افزود: با وجود این وضعیت که امیدوار بودند فشارها و نقشه‌های شوم شان آثاری را به جای بگذارد تا کشورمان را دچار مشکلات جدی و عدیده کند اما در کنار برخی اعمال گام‌های رو به جلو برمی‌داریم.

وی یادآور شد: کل کشور از لحاظ علمی، صنعتی و عمرانی حرکت رو به جلو داشته است البته می تواند خیلی بهتر از این باشد و قوی‌تر از این عمل کرد.

فرهنگی تاکید کرد: در مدیریت آن کسی موفق است که بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند مثل قطع وابستگی به نفت در اداره مملکت و صرفه‌جویی در جاهایی که لازم نیست برخی هزینه ها انجام شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ادامه داد: اولویت گذاری به مسائل اصلی و کلیدی همچون مسائل معیشتی عمرانی و رفاهی مردم با حسن تدبیر موجب می شود اعتبارات اندک بهینه هزینه شود و سوء تدبیر موجب می‌شود که اعتبارات فراوان هم به فنا برود و کم ارزش و کم خاصیت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار