مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا:

خودسازی از ضروریات مهم جامعه امروز است

ساری-مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا خودسازی را از ضروریات مهم برای جامعه سازی دانست.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۵۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام اصغری مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا به همراه حجت الاسلام نبوی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائمشهر با مدیر حوزه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) قائمشهر دیدار و از وی تجلیل کرد.

حجت الاسلام اصغری در این دیدار گفت: اولین وظیفه ما خودسازی است، که اگر این اتفاق رخ دهد خانواده و به تبع آن جامعه ساخته خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا مصداق بارز خودسازی را امام (ره) دانست و افزود: باید توجه بیشتر به خانواده در برنامه ریزی‌های کوتاه و بلند مدتمان داشته باشیم، این بحثی است که شبکه‌های معاند درسر لیست برنامه‌های خود قرار دادند.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه باید تغییراتی در سیاست‌های تئوری و اجرایی خودمان در نحوه مواجه باخانواده داشته باشیم، ادامه داد: حوزه‌های علمیه و بسیج از پرچمداران اسلام و انقلابند و باید به خانواده‌های آنان توجه بیشتری داشت.

مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: توجه بیشتر را باید از خانواده‌های خودمان شروع کنیم چرا که هرنوع خللی در این زمینه باعث بدبین شدن جامعه نسبت به آرمان‌های متعالی انقلاب خواهد شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار