خبرهای داغ:
کمک به بیماران نیازمند

اجرای طرح مهرحیات در روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی

طرح مهر حیات جهت کمک به بیماران نیازمند توسط خیرین و پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها سلام الله علیها روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ مستمندان جامعه در بسیاری مواقع ناگزیر هستند نیازهای زندگیشان را اولویت بندی کرده و سپس به طرق مختلف در تامین و رفع نیازشان اقدام نمایند. بدیهی است تامین غذا اولین اولویت خانواده است. پس از تامین حداقل غذای لازم خانواده در پی تامین مسکن مناسب برای خانواده خود خواهد بود. در مراتب بعد چنانچه پول لازم در اختیار خانواده باشد به موضوعات دیگر از قبیل درمان بیماری خود و خانواده می پردازد. در حالی که در بسیاری مواقع چنانچه در زمان مناسب و در اسرع وقت بیماری فرد پی گیری و درمان نشود ممکن است پس از مدتی با چندین برابر هزینه دیگر نتایج لازم از درمان حاصل نشود و فرد برای همه عمر دچار عوارض بیماری شده و حتی امکان کار و کسب معاش را نیز از دست بدهد.

خیرین و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها سلام الله علیها روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی برای کاهش عوارض ناشی از بیماری و کمک به درمان سریعتر بیماران و کاهش رنج مردم نیازمند اقدام به اجرای طرح مهر حیات و تامین بخشی از هزینه های درمانی نیازمندان واقعی نمودند و مبالغی در این زمینه جمع آوری و به نیازمندان اهداء شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها