خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای که به مناسبت ۲۲ بهمن صادر کرده، آورده است: آنانی که دیروز نقشه فشار حداکثری را طراحی کردند خود اکنون به زباله دان تاریخ رفته اند.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۲۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، سپاه فجر فارس به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد. در قسمتي از اين بيانيه آمده است: آنانی که دیروز نقشه فشار حداکثری را طراحی کردند خود اکنون به زباله دان تاریخ رفته اند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

ملت بزرگ ایران امسال در حالی به استقبال بزرگداشت نصر تاریخی انقلاب خود می رود که دشمنان عظمت و بزرگی اسلام و ایران در حضیض ذلت قرار گرفته و ایران اسلامی به واسطه حرکت در صراط اسلام نام محمدی و مسیر ولایت و استقامت در اوج عزت و شوکت است. آنانی که دیروز نقشه فشار حداکثری را طراحی کردند خود اکنون به زباله دان تاریخ رفته و با لگد از خانه ستم گری خویش بیرون انداخته شده اند. ۲۲ بهمن یوم اللهی است که به مثابه نقطه عطف انقلاب اسلامی موجبات پیروزی‌های مستمر در میدان‌های مختلف گشته است.
۲۲ بهمن سرآغاز سامان یابی احیای هویت اسلامی است. سازه ی مقدسی که همه هویت های رقیب را به طور مطلق به چالش منطقی ،عقلایی و نرم‌افزاری کشیده است. چالش مذکور آنچنان بی مایگی جریان‌های استکباری را عیان ساخته که هیچ گونه یارای مقاومت منطقی و عقلایی در برابر(( قول سدید)) انقلاب اسلامی را ندارد و آنان خود را به فضای سخت افزاری تقابل منتقل نموده اند.چه اینکه آن هم امروز مایه سرگشتگی بیشترآنان گشته است چرا که هویت ایرانیان در مکتب اسلام ناب احیا شده است و در ۲۲بهمن ۵۷ آموخته اند که علم مایه توانایی و سرافرازی در برابر خصم بیرونی است.
۲۲ بهمن سرآغاز دستیابی به رهایی از استبداد داخلی و استعمار خارجی بود که به واسطه خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی تا ابد تضمین شده است. آزادی حقیقی تکوین یافته در انقلاب اسلامی ما در مفهوم شهید متجلی شد .شهید نماد آزادی صادقانه است .شهید معنا نمودن حقیقت آزادی است و برملا سازنده تعریف های دروغین از آزادی و استقلال و تحریف آن در دنیای امروز است .شهید نماد اسلام مجسم است آنگونه که می‌توان گفت شهدای ما شعار ملت بزرگ خود در ۲۲ بهمن یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را معنا نمودند و مردم شریف خود را عزت بخشیدند.
۲۲ بهمن امروز بالنده است .با نشاط است. مقتدر است.

انتهاي پيام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها