با حضور یادگاران دفاع مقدس؛

بزرگداشت سالروز عملیات والفجر 8 در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

روز حفاظت اطلاعات در سپاه و سالروز عملیات غرورآفرین عملیات والفجر 8 در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری گرامی د اشته شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 به مقام والای شهدا و جانبازان تیپ همیشه پیروز 44 قمربنی هاشم علیه السلام در این عملیات را گرامیداشت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: ایستادگی و شجاعت رزمندگان تیپ پرافتخار 44 قمربنی هاشم علیه السلام در عملیات والفجر8،  سلامت هزاران رزمنده عمل کننده و وارد شده به منطقه عملیاتی فاو را تضمین کرد.

سردار اکبری، ادامه داد: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام جناح راست در عملیات والفجر 8 و کرانه اروند را بر عهده داشتند و نقطه پیشانی جبهه دشمن را درهم کوبیدند.

وی، خاطرنشان کرد: فرمانده وقت سپاه برادر محسن رضایی، بعد از 23 روز حضور رزمندگان تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه عملیاتی، اجاز استراحت کامل به این یگان را نداد و با توجه به اعتماد بسیاز زیاد ایشان اعتقاد داشتند حداقل یک گردان، یا یک گروهان و حتی یک د سته رزمی هم شده باید از تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه حضور داشته باشد.

سردار اکبری، تصریح کرد: تشریح عملیات والفجر8 و دستاوردهای بزرگ آن نیازمند روزها فرصت است زیرا عبور از رودخانه وحشی اروند و موانع و استحکامات بسیار سنگین دشمن بعثی کاری نشدنی از نظر کارشناسان نظامی دنیا بود.

وی، پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 را ناشی از ایمان و باورهای اعتقادی آنان و تمسک به اهلبیت علیهم السلام دانست که با اطاعت پذیری محض از منویات حضرت امام(ره) و  رعایت دستورات سلسله مراتب و نکات حفاظتی به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام روز حفاظت اطلاعات در سپاه را نیز گرامیداشت و گفت: از ارکان اصلی موفقیت عملیات والفجر 8 رعایت دستورالعمل ها و ابلاغیات حفاظتی بود که در شرایط سخت جوی و مکانی اتفاق افتاد.

وی، با اشاره به همکاری بسیار مطلوب مجموعه های فرمانده، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، خاطرنشان کرد: حفاظت اطلاعات مسئول صیانت از پاسداران انقلاب اسلامی است و سلامت سپاه اب بدو شکل گیری مرهون تلاش های همه مجموعه ها و همکاری صمیمانه با حفاظت اطلاعات است که به تعبیر مقام معظم رهبری نگهبان امین مجموعه سپاه می باشد.

گفتنی است؛ یکی از کارشناسان حفاظت در این مراسم به بیان نکات مهم حفاظتی و نقش آن در نیروهای مسلح پرداخت و زوایای دیگری از موفقیت عملیات پیروزمندانه والفجر 8 را تشریح کرد.

کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در نواحی سپاه شهرستان های 10 گانه  استان چهارمحال و بختیاری به صورت ارتباط تصویری در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظرات