در روستای قلعه سنگ منطقه عشایری میهه برگزار شد؛

نشست مسجد مطالبه گر، مسئول پاسخگو و بسیج مردمی

به مناسبت دهه فجر، طرح «مسجد مطالبه گر، مسئول پاسخگو و بسیج مردمی»، به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری میهه در روستای قلعه سنگ اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۴۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه که با پیگیری های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار شد؛ فرماندار شهرستان کوهرنگ و روسای ادارات راه و ترابری، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بنیاد مسکن و مخابرات نیز حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردم  شدند.

 مهمترین درخواست های اهالی از مسئولین ادارات شامل موارد زیر بود:
ترمیم جاده و معابر روستا، تقویت شبکه برق، اینترنت پرسرعت، عدم دریافت شبکه جهانبین،نداشتن مسجد، مخزن آب و طرح هادی روستایی.

در این طرح مردم به صورت مستقیم و خارج از سیستم اداری، درخواست‌های خود را از مسئولان ادارات شهرستان مطالبه و جهت رفع آن‌ها راهکار‌های قانونی و مناسب دریافت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان  نیز در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمی رود.

 ایزدی تاکید کرد: تحمل و پاسخگویی به نقد و سوالات مردم وظیفه مسئولان در رده های مختلف است و باید آن‌ها با افزایش آستانه تحمل خود، پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار