فرمانده سپاه مراغه:

دشمن با تطهیر چهره طاغوت به دنبال تغییر نگرش مردم است

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: دشمن با سیاه نمایی و تطهیر چهره طاغوت به دنبال تغییر نگرش مردم است.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۰۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع اعضای کانون‌ بسیج  فرهنگیان مراغه با اشاره به تبيين دستاورد های انقلاب اسلامی  برای دانش آموزان گفت : دشمن با توسل به جنگ نرم و سیاه نمایی دست آورد های انقلاب اسلامی و تطهیر چهره منحوس طاغوت به دنبال تغییر نگرش مردم ماست.

وی با بیان اینکه بازگو کردن برخی جنایت ها و سر سپردگی های رژیم پهلوی باعث شرم است، خاطرنشان کرد: برای نمونه رژیم پهلوی به اندازه ای در مقابل  آمریکا سر خم کرده بود که مستشاران آمریکایی مستقر در ایران به اندازه حضورشان در کشور ما حق توحش دریافت می کردند.

وی گفت:  امروز به برکت انقلاب اسلامی قدرت اصلی و تایین کننده منطقه‌ جمهوری اسلامی است ، در صورتی که در رژیم طاغوت برای عوض کردن استاندار و  فرماندار یک شهر کوچک باید از آمریکا و انگلیس اجازه می گرفتیم.

 وی ادامه داد: امروز قطب پزشکی جنوب آسیا بدون شک ایران اسلامی است و این به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران‌ پهلوی نیست که از کشورهای رده چندم پزشک وارد می کرد.

رشیدی، جمهوری اسلامی را قدرتمندترین کشور در منطقه توصیف کرد و گفت: قدرت نظامی کشور در حال حاضر علاوه بر رفع نیازمندی های کشور،  توانسته‌ است برخی از کشورهای دوست در منطقه‌ را نیز تامین کند.

فرمانده سپاه مراغه بیان کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از کشور جدا نشده است در صورتی که در زمان سلاطين گذشته با کوچکترین تهدیدی بخش های زیادی از کشور تقديم بیگانگان شده است که نمونه بارز آن کشور بحرین است که در زمان محمدرضا شاه از ایران جدا شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهميت تبيين بیانیه گام دوم انقلاب گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که در بيانيه گام دوم انقلاب از سوی مقام‌ معظم رهبری روی آن تأکید شده است امید به آینده روشن است که به نوعی روح اصلی پیام رهبر معظم انقلاب است.

رشیدی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این بيانيه برداشتن هر گامی را متوقف بر امید و نگاه خوش بینانه به آینده می‌دانند و زدودن ترس و نومیدی را نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد معرفی می‌کنند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار