‍ ‍ ‍غبار روبی مزار شهدای روستای ملک حیدری زهک

مراسم غبارروبی گلزار شهدای روستای ملک حیدری شهرستان زهک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۹۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زهک، همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر مراسم غباروبی گلزار شهدای روستای ملک حیدری شهرستان زهک با حضور مهندس غلامرضا اربابی فرماندار شهرستان، مهندس محمدی مدیر عامل پست بانک استان و مسئولین ادارات شهرستان برگزارشد.

دراین مراسم غلامرضا اربابی فرماندار شهرستان زهک با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این روز‌های تاریخی را واقعه بزرگ خواند چرا که مردم توانستند با کمک روحانیون از زیر یوغ طواغیت آزاد شده و به استقلال واقعی خود دست یابند.

اربابی انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت عاشورا خواند و گفت: اگر راه سیدالشهدا (ع) زنده نبود، امروز ما هنوز در زیر عَلَم طاغوت در ضلالت و گمراهی به‌سر می‌بردیم.

در ادامه داورنیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زهک، انقلاب اسلامی را حاصل جانفشانی‌های شهدای عزیز به خصوص شهدای انقلاب خواند که در آن برهه از جان خود برای اعتلا و آزادی وطن گذشتند و با خون خود پای پیمان خود با خدا و ملت ایران را امضا کردند امروز ما با حفظ این استقلال در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت کنیم.

لازم به ذکر است شهرستان زهک ۸۳ شهید، ۱۰۱ جانباز و ۱۳ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده ومیزبان ۲ شهید گمنام می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار