برجام فرصت‌های کشور را هدر داد/ رفع مشکلات اقتصادی با اعتماد به توان داخلی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج برجام را عامل تلف کردن فرصت‌های کشور دانست و گفت: مشکلات اقتصادی کشور را صرف فعل "ما می‌توانیم" و اعتمادبه توان داخلی قابل حل شدن است.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل راه‌آهن منطقه2 شمال در رشت اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، آمریکا بارها در مقابل جمهوری اسلامی تحقیر شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه خصومت استکبران جهانی با ملت ایران تمام شدنی نیست تصریح کرد: امروز تمام تلاش دشمنان این است که باطراحی موانعی مانند تحریم‌های اقتصادی، از پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف جلوگیری کنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه مشکلات امروز کشور با مدیریت صحیح قابل رفع شدن است ابراز داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، هیچ مشکلی در کشور نیست که راه حلی برای برطرف کردن آن نباشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران ثابت است که اعتماد به توان داخلی و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان کشور همواره عامل کسب موفقیت‌های گوناگون برای کشور شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح کشور سبب شده است تا دشمنان انقلاب اسلامی احساس خطر کنند و جرات تهدید ملت ایران را نداشته باشند گفت: مشکلات اقتصادی کشور را صرف فعل "ما می‌توانیم" و اعتمادبه توان داخلی قابل حل شدن است.

 حبیبی برجام را عامل تلف کردن فرصت‌های کشور دانست و افزود: اگر زمانی که برای دستیابی به برجام صرف شد، برای تقویت دیپلماسی اقتصادی و همکاری با کشورهای دوست مورد استفاده قرار می‌گرفت امروز شاهد رفع بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار