خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آذربایجان شرقی:

اصل غافلگیری مهم ترین اصل پیروزی در عملیات والفجر 8 بود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا اصل غافلگیری را از مهمترین اصول پیروزی در این عملیات دانست و گفت: حفاظت گفتار، اصل غافلگیری و توجیه بودن نیروها از مهمترین اصول حفاظتی در پیروزی اعملیات والفجر 8 بود.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۲۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین گرامیداشت عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه در جمع کارکنان سپاه هشترود افزود: طرح ریزی و اجرای این عملیات کاری بسیار گسترده و دشوار بود به گونه ای که متفکرهای نظامی دنیا عبور از رودخانه وحشی اروند را غیرممکن می دانستند ولی رزمندگان با توکل به خدا و روحیه ی معنوی که داشتند توانستند این کار غیرممکن را انجام دهند.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه به ‌دلیل نقش، جایگاه و رسالت خطیر و مهمی که در پاسداری از دستاوردهای انقلاب دارد، همواره مورد توجه و هجوم دشمنان انقلاب بوده و است، از این رو دشمنان از بدو تشکیل تلاش کردند بتوانند از درون و بیرون ضرباتی را به سپاه وارد کنند.

 حجت الاسلام سرایی ادامه داد: امروز دشمن درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است، اما هر زمانی که دشمنان در برابر این نظام الهی دست به اقدامی زده‌اند، با شکست مواجه و کاملاً علیه خودشان شده و این خواست و عنایت الهی و حضرت ولی عصر(عج) به این ملت و مردم بوده است. 

وی اضافه کرد: دشمن برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی و فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان ورود کرد، اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار