با همکاری سپاه ناحیه مالک اشتر و شهرداری منطقه 8 صورت گرفت؛

برپایی ایستگاه انقلاب در ایام دهه فجر در مشهد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶ سپاه مالک اشتر از برپایی ایستگاه انقلاب با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۸ و شورای اجتماعی محله امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۳۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
 سروان پاسدار احسان نوایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر اظهار داشت: امسال ایام‌الله دهه فجر را با شعار محوری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است که انقلاب اسلامی استوار بر شریعت، اخلاق و عقلانیت بوده و بازتاب آرمان‌ها و دستاورد‌های آن امروز به عنوان موثرترین اقدامات در شرایط حساس کنونی است.

نوایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب شکست قدرت‌هایی شده که تاکنون فریاد شکست‌ناپذیری آن‌ها گوش فلک را کر کرده افزود: وضعیت کنونی انقلاب اسلامی ضمن دیده شدن باید تبدیل به یک باور عمومی شده و این اکنون یک ضرورت انکارناپذیر و امید آفرین در شرایط حساس کنونی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶ سپاه مالک اشتر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر سخت و دشواری که از ابتدا تاکنون پشت سر گذاشته است در کنار همه برکات متحمل مشکلاتی نیز بوده که با همت نخبگان، مسئولان و مردم برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود گرانسنگ‌ترین تعابیر را برای انقلاب اسلامی به‌کار برده عنوان داشت: ایشان در کلام گوهر بار خویش انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین، مردمی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین انقلاب مردم عصر جدید دانسته‌اند.

وی تصریح کرد: از جمله این تدابیر می‌توان به توجه ویژه به افزایش آگاهی و اغنا نسل جوان نسبت به ماهیت، اهداف و کارکرد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد همچنین یکی از سیاست‌های کلی تأکید بر استمرار خدمت مومنانه برای مردم و شهروندان بوده و توجه ویژه به شعار جهش تولید نیز از دیگر طرح‌های این ایام است.

سروان نوایی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های طراحی شده برای ایام الله دهه فجر تداوم اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی است که کمک زیادی به کنترل بیماری کرونا کرده است افزود: از دیگر تدابیر اندیشیده شده تقویت مشارکت مردمی در بزرگداشت این ایام است.

وی گفت: با توجه به اینکه دهه فجر امسال با میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر مصادف شده از دیگر برنامه‌های طرح‌ریزی شده تبیین جایگاه والای حضرت فاطمه (س)، روز مادر و روز زن در انقلاب اسلامی با ارائه شاخص‌های الگوی سوم زن، الگوی نه شرقی نه غربی است.

وی در پایان از برپایی ایستگاه انقلاب با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۸-شورای اجتماعی محله امام رضا(ع) و باهمکاری نیروهای طرح شهید سلیمانی (مسجد سنگر سلامت) پایگاه بسیج شهیدمنتظری در دو شیفت صبح و عصر در مکان میدان ۱۰ دی مشهد خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار