خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب:

برگزاری ۱۲۰ برنامه همزمان با دهه فجر در بناب

تبریز- فرمانده سپاه بناب گفت: بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر در این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران و مسئولان گروه‌های جهادی سپاه بناب، افزود: انقلاب اسلامی در بیش از چهل سال حیات باشکوه خود به دستاوردهای بزرگ علمی، نظامی، پزشکی، هسته‌ای و.... رسیده است که همگی در سایه‌‌ی مدیریت جهادی و در راس آن هدایت‌های داهیانه‌ی ولایت فقیه مدظله‌العالی می‌باشد.

وی مکتب سردار شهید سلیمانی را یک الگو برای آزادگان تمام دنیا دانست و گفت: مکتب سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی امروزه بعنوان الگو در تمام جهان یاد می‌شود و آنچنان که ایشان در دوران حیات برکات فراوانی برای اسلام و جبهه مقاومت به ارمغان آورد، شهادتش تاثیرگذارتر شد و امروزه مکتب شهید سلیمانی الگوی آزادگان سراسر جهان شده است.

حیدری در ادامه تصمیم ها و هدایت‌های داهیانه‌ رهبر فرزانه انقلاب در برهه‌های‌‌ حساس تاریخی را مثال زدنی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بخصوص بعد از رحلت حضرت امام(ره) آزمون‌های سختی را از سر گذرانده است که در همه این مراحل روشنگری امام خامنه‌ای راه گشا بوده و کشتی انقلاب را به ساحل سلامت رسانده است.

فرمانده سپاه بناب در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران، خاطرات و رویدادهای دوران انقلاب در شهرستان بناب را منتشر کنند، انقلابیون بنابی در دوران طاغوت و انقلاب ایثار و جان فشانی‌های فراوانی کردند که باید تبیین، بازگو و انتشار شود.

حیدری در پایان گفت: ترامپ به زباله‌دان‌‌ تاریخ رفت و خون سردار سلیمانی او را رسوا کرد و ای‌کاش این رویدادها درسی باشد برای رئیس جمهور جدید آمریکا که اگر بخواهد با جمهوری اسلامی ایران در بیفتد، به سرنوشت ترامپ دچار خواهد شد.

در پایان از مسئولان گروه‌های جهادی و همچنین خبرنگاران و مدیران مسئول پایگاه های خبری تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار