خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت پایدار کشور حاصل پایمردی نیروهای نظامی و انتظامی است

سردار گودرزی گفت: امنیت پایدار کشور، حاصل پایمردی و جوانمردی جوانانی است که در دامن مادران عفیفه و پاکدامن پرورش یافته و آماده دفاع از حدود و کیان کشورشان می شوند.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه دیدار با خانواده شهید رضا اسداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به ایجاد امنیت پایدار در کشور توسط ناجا بیان کرد: امروز امنیت کشور، امنیت پایدار و مثال زدنی است و این امنیت رو به صعود است و حاصل پایمردی و جوانمردی جوانان عزیزی است که در دامن مادران عفیفه و پاکدامن پرورش یافته و آماده دفاع از حدود و کیان کشورشان می‌شوند.

وی گفت: جوانان غیور این دفاع را برای خود، دفاع مشروع و توفیق الهی می‌دانند که در مرز‌های کشور از حریم و ناموس کشور دفاع نمایند. مرز به منزله ناموس کشور است و هر کشوری که بخواهد امنیت پایداری داشته باشد باید مرز‌های مستحکمی داشته باشد.

سردار گودرزی اظهار کرد: جوانان برومند و شجاعی در کشور وجود دارند که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور سر از پا نمی‌شناسند. تامین امنیت داخلی کشور از نقطه صفر مرزی که مرزبانان غیور ما حضور دارند به نیروی انتظامی سپرده شده و بعضاً شاهد به شهادت رسیدن فرزندان غیور کشور هستیم و شهادت این سربازان رشید انقلاب و میهن موجب سلامت و پایداری امنیت کشور می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهید رضا اسداللهی عنوان کرد: شهدای ما امروز واسطه فیض الهی هستند و ما پس از خداوند متعال از روح بلند این شهدا در مأموریت‌های خود استعانت می‌طلبیم.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خانواده معظم شهدا بیشترین سهم را در امنیت کشور دارند چرا که جوانان خود را تقدیم امنیت کشور کردند و ما بهترین دوستانمان را در مسیر حفظ و پایداری امنیت کشور از دست می‌دهیم.

گفتنی است امروز همزمان با وفات حضرت ام البنین (ع) با خانواده شهید رضا اسداللهی که در روز ۲۰ دی ماه سالجاری در منطقه عمومی زابل در مبارزه با اشرار مسلح که قصد داشتند محمموله سنگینی را به داخل کشور نفوذ دهند، قهرمانانه به شهادت رسید و بالاترین سرمایه خود یعنی جانش را تقدیم نظام و امنیت میهن نمود، دیدار و دلجویی کرد.

۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار