رئیس حوزه هنری استان اردبیل از راه یافتن هنرمندان اردبیلی به جشنواره عکس فیلارمونیا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۱۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

هنرمندان اردبیلی به جشنواره عکس فیلارمونیا راه یافتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، امیر رجبی اظهار داشت: آثار سه عکاس و هنرمند اردبیلی میرعلی پرندک، لطیف پورکریمی و موسی‌الرضا شکوهی در جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: این رقابت و رویداد بین‌المللی در بخش‌های آزاد رنگی، آزاد سیاه و سفید، کودک، پرتره، مردم و موسیقی، مطابق با روش‌ها و قوانین انجمن عکاسی آمریکا (PSA) و توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره توسط تیمی متشکل از 12 داور بین‌المللی عکاسی مورد قضاوت قرار گرفته و در مجموع 91 جایزه و تقدیر به بهترین عکس‌های ژانرهای مختلف اهدا می‌شود.

رجبی تصریح کرد: عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه می‌شود.

وی افزود: میرعلی پرندک در بخش کودک با 2 پذیرش و در بخش پرتره با 1 پذیرش، لطیف پورکریمی در بخش آزاد سیاه و سفید، کودک و رنگی با 1 پذیرش و موسی‌الرضا شکوهی در بخش مردم با 1 پذیرش در این رویداد هنری حضور دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار