خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

افتتاح شعبه دوم کارگاه ماسک دوزی نخ کوک به همت بسیجیان حوزه کوثر ولایت

سرهنگ حیدری گفت فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: شعبه دوم کارگاه ماسک دوزی نخ کوک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۴۳۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به افتتاح شعبه دوم کارگاه ماسک دوزی نخ کوک بیان کرد: این کارگاه شعبه دوم کارگاه ماسک دوزی حوزه کوثر ولایت است که شعبه اول آن در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردید.

وی با اشاره به استقبال بانوان سرپرست خانوار این منطقه از شعبه اول این کارگاه گفت: شعبه دوم این کارگاه با هدف ایجاد اشتغال برای بخشی از بانوان سرپرست خانوار جویای شغل در محله های طرح کرامت و با همکاری خوب هیئت امنای مسجد موسی بن جعفر(ع) در خیابان حیدری افتتاح شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: تصمیم بر این است که در تمام محله های طرح کرامت کارگاه‌هایی از این دست را توسعه دهیم و به شعب آنها بیافزاییم تا بتوان بانوان سرپرست خانوار این محله ها تحت پوشش این طرح قرار گیرند و برای آنها اشتغال ایجاد شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در شرایط اقتصادی و معیشتی سخت جامعه بتوانیم گوشه‌ای از این زخم های جامعه را التیام ببخشیم چرا که سپاه و بسیج از مردم بوده و در تمام شرایط سخت همراه ملت شریف ایران می‌باشند.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به اعتبار ایجاد شعبه دوم کارگاه ماسک دوری نخ کوک گفت: هزینه‌های این کارگاه از فروش محصولات ماسک شعبه اول نخ کوک و مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.

گفتنی است در این کارگاه ها در شیفت صبح بعنوان ماسک دوزی و تولید و شیفت بعد از ظهر، بعنوان کارگاه آموزش خیاطی برای علاقمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۰۰۸/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار