مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد

ارسال ۶۰۰ اثر به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر / دریافت ۱۵۰۰ اثر از۳۰ استان در جشنواره ملی دل گپ

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران از ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت:درجشنواره ملی دل گپ که برای سردار شهید سلیمانی تشکیل شده تاکنون حدود ۱۵۰۰ اثر از ۳۰ استان دریافت شده است.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۲۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عبدالمهدی حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران ضمن گرامیداشت ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و روز تشکیل سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل سازمان بسیج رسانه، تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب در ابعاد مختلف است.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه در سطح کشور بیش از ۱۴ هزار نفر عضو فعال دارد که در راستای انتشار و تولید محتوا برای مقابله با اهداف دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ای فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه بسیج رسانه در کشور از سال ۱۳۹۱ تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مازندارن هم از سایر استان‌ها عقب نماند و در سال ۱۳۹۴ کانون بسیج رسانه را برپا کرد تا بتواند با خبرنگاران تراز انقلاب و ایجاد جبهه رسانه‌ای گامی مثبت برای این نظام و انقلاب بردارد.

حق شناس ادامه داد: ۲۲ کانون بسیج رسانه، ۷۰۰ نفر عضو رسمی و ۱۵۰ نفر عضو همکار در سطح استان تشکیل شده است.

وی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را از مهمترین برنامه‌های محوری سازمان دانست و افزود: ۸ جشنواره رسانه‌ای به مناسبت‌های مختلف در سال ۹۹ برگزار شد که ۲ جشنواره در سطح ملی بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران یادآورشد: ۲۴ استان در جشنواره ملی گره که به صورت تخصصی در زمینه یادداشت شرکت کرده بودند که ۶ اثر از استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران و همدان جایزه جشنواره را دریافت کردند و ۴ اثر نیزشایسته تقدیر شدند.

حق شناس در ادامه افزود: درجشنواره ملی دل گپ که برای سردار شهید سلیمانی تشکیل شده، تاکنون حدود ۱۵۰۰ اثر از ۳۰ استان دریافت شده است.

وی گفت: حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که داوری مرحله اول آن نیز به پایان رسیده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه در مجموع از ابتدای سال تا کنون حدود ۳۰ عنوان از سوی بسیج رسانه اجراشده است، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش سواد رسانه و تکنیک‌های عملیات روانی نیزاز برنامه‌های در دست اجرای این سازمان است.

حق شناس با اشاره به اینکه رسانه‌های ما بیشتر از مدیران خبر کار می‌کنند تا خواسته‌های به حق مردم، گفت: متاسفانه علیرغم تمام ظرفیتی که رسانه‌های استان دارند، اما رسانه مطالبه گر به تعداد انگشتان دست هم وجود ندارد که در صورت حمایت از رسانه‌های مطالبه گر از سوی دستگاه‌های متولی مانند ارشاد، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و … می‌توان به این مهم دست پیدا کرد. /تیرنگ
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار