خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین:

شناسایی عامل آزار کودک تاکستانی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس استان

سردار ابراهیمی گفت: با توجه به مدارک و آثار ضرب و جرح در بدن این کودک، مجرم به جرم خود اعتراف کرد و در کمتر از ۲۴ ساعت روانه زندان شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۳۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر آزار کودک معلول در فضای مجازی بیان کرد: روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی، با رفتارهای نامناسب کودک معلولی را آزار می داد.

وی گفت« بازتاب این فیلم در شبکه های داخلی و معاند با توجه به اعمال مجرمانه وی و با توجه به اینکه منتصب به قزوین و تاکستان بود، موجب شد تا پلیس استان جهت شناسایی فرد مجرم وارد عمل شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: همکاران ما بلافاصله با اجرای اقدامات فنی، محل سکونت وی را شناسایی کردند و با هماهنگی مقامات قضایی بلافاصله در محل حضور یافته و نهایتا فرد مورد نظر دستگیر شد.

سردار ابراهیمی ضمن بیان این نکته که فرد مجرم به «شیشه» اعتیاد داشته و یک مرحله دوره زندان را تجربه کرده عنوان کرد: این فرد پس از شناسایی و دستگیری توسط عوامل انتظامی شهرستان تاکستان، توسط همکاران به مقر انتظامی استان منتقل شد و با توجه به مدارک و آثار ضرب و جرح در بدن این کودک، به جرم خود اعتراف کرد و در کمتر از ۲۴ ساعت وی روانه زندان شد.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین افزود: نه تنها این رفتارها و آزارها مجرمانه است بلکه انتشار این رفتارها در فضای مجازی نیز اعمال مجرمانه است و پلیس آستان با اینگونه رفتارها که نظم و امنیت را برهم زند با شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار ابراهیمی در پایان از هم استانی ها خواست تا هر گونه قانون شکنی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس استان اطلاع دهند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار