یادواره شهید سلیمانی در بانک کشاورزی زاهدان برگزار شد

یادواره سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین در بانک کشاورزی زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۸۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، یادواره سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین و جمعی از مسئولین و بسیجیان در بانک کشاورزی زاهدان برگزار شد.

 مهندس قزلباش مدیر بانک کشاورزی در این برنامه  با تبریک سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی جهانی برای همه مسلمانان و آرادی خواهان جهان اسلام است.
 
وی افزود: شهید سلیمانی مرد خستگی ناپذیر میدانهای نبرد و ایستادگی در برابر دشمنان  بود که با دلاور مردی در میدان جنگ حضور فعال داشت و  با حضور در عملیاتهای کشور عراق  و مبارزه با داعش در سوریه امنیت را رقم زد.
 
این مسئول بیان کرد: شهید سلیمانیی دارای روح عارفی بود که با اخلاص در عمل رضای الهی را کسب کرد و به شهادت رسید.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج در این یادواره نیز گفت:شهید سلیمانی برایهمه دنیا الگوی مثال زدنی است.
 
سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا افزود: با مطالعه  وصیت نامه حاج قاسم و ویژه گی‌های مکتب حاج قاسم باید گفت ایشان جمهوری اسلامی را حرم اسلام و سنگر مستضعفین عالم می‌دانند.

این مسئول ادامه داد: هر مکتبی برای رسیدن به اهداف خودش باید حکومتی تشکیل بدهد، حاج قاسم با راه اندازی جبهه مقاومت  منافع سیاسی را دخیل نکرده بلکه  منافع کشور و مردم را مد نظر قرار میداد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار