خبرهای داغ:
شب گذشته صورت گرفت

یادواره شهدای کربلای 5، شهرک امام تبریز و اجرای کمک مومنانه

تبریز- عصر روز گذشته نوزدهمین یادواره شهدای شهرک امام خمینی(ره) تبریز بمناسبت سالگرد عملیات کربلای ۵ با اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسی دیده از کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۷۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این یادواره گفت: انسان هر قدر بتواند، یاد وخاطره شهدا را زنده نگه دارد، جا دارد، چرا که این‌ها عزت شرف به این مملکت و برای ایرانیان به یادگار گذاشته اند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: بسیجیان ما فقط یک روز احساس وظیفه کردند و به کمک نیرو‌های مسلح رفته اند تا در صحنه حضور بیابند و اگر اینطور نبود مگر می‌شد،در مقابل نیت پلید بعثی‌ها و دنیای استکبار که پشتیبان صدام بودند،ایستاد چرا که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

وی ادامه داد: اما جوانان ما در بسیج و نیرو‌های مسلح دست به دست هم دادند و نگذاشتند،دشمن به اهداف خود برسد،از جمله تجزیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخصوصا استان خوزستان و تسلط بر نفت منطقه و تروز مسئولین انقلاب از همان اهدافی بود که دشمن در سرش می‌پروراند، اما به هیچکدام نرسید و ما پیروز شدیم.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: بعد از ۸ سال جنگ هم دیدند نتوانستند، نظام را ازبین ببرند، اما امروز به جایی رسیدند،که می‌گویند،در ۱۱ روز باقیمانده از عمر دولت ترامپ، تمام مسئولین مجلس و سنای آمریکا می‌گویند،باید کاری کنیم،که ترامپ استعفا دهد، که این کار خداست.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: باید با خون شهدا برای شهدا یک میثاقی با مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین ببندیم تا این خون‌ها از بین نرود، شهید سلیمانی برای این مملکت عزت و شرف بخشید ،که اگر اینگونه نبود باید در کشورمان با تکفیری‌ها می‌جنگیدیم و می‌توان گفت وظیفه امروز ما بسیار سنگین است.

 ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیوت تومان به همت پایگاه شهید یاغچیان شهرک امام (ره) و مرکز نیکو کاری حلف الفضول بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار