خبرهای داغ:
جانشین معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه ‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

در عین اتکا به خداوند داری اقتدار فرهنگی هستیم

سرهنگ پاسدار علی رجبی آنچه که کشور ما را طی ۴۲ سال گذشته پیروز پیش برده و ان‌شاءالله با همه فراز و فرودها پیروز پیش خواهد برد این است که ما در کنار اتکای به خدای متعال و اعتمادبه‌نفس، دارای اقتدار فرهنگی هستیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۰۸۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگلستان؛سرهنگ پاسدار علی رجبی ظهر امروز در مراسم پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:آنچه که کشور ما را طی ۴۲ سال گذشته پیروز پیش برده و ان‌شاءالله با همه فراز و فرودها پیروز پیش خواهد برد این است که ما در کنار اتکای به خدای متعال و اعتمادبه‌نفس، دارای اقتدار فرهنگی هستیم.

وی افزود:شهید سلیمانی به ما آموخت که همه ما با سلایق و نگاه‌های مختلف، بچه‌های انقلاب هستیم و نباید خط‌کشی بین افراد وجود داشته باشد.

جانشین معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه ‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد:شهید سلیمانی به ما یاد داد که اصل کار مسئولان باید انقلاب، نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و خدمت به مردم باشد. اگر کشوری دارای سرمایه باشد ولی روحیه ایستادگی و مقاومت در آن وجود نداشته باشد، بازنده خواهد بود. امروز انقلاب با تفکر شهید سلیمانی‌ها، صادر شده است.

سرهنگ پاسدار علی رجبی درپایان گفت:دشمن طی این سالها همواره با تمام توان و استفاده از امکاناتش در مقابل ما ایستاده و ما همواره پیروز شدیم.شهید سلیمانی در تفکر انقلاب اسلامی و با جهد و مجاهدت خودش سردار سلیمانی شده است. برخی‌ها تلاش نکنند شهید سلیمانی را به عنوان یک شخص مطرح کنند بلکه سردار سلیمانی یک مکتب است و افراد زیادی در این مکتب پرورش یافتند که هر کدام از آنها سردار سلیمانی‌های آینده خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها