مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اولویت کار رسانه قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی: تبیین و پاسداری دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم خصوصا مولفه هایی که در خصوص فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است باید از اولویت های بسیج رسانه باشد.
کد خبر: ۹۳۱۱۰۳۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خوشبختانه امروز به برکت مجاهدت ها و اقدامات اثرگذار نیروهای انقلابی در رسانه ها شاهد یک تحول جدی در حوزه فرهنگ و رسانه ارزشی هستیم که قابل تقدیر است.

عباسی اظهار کرد: امروز همگرایی و هم افزایی خوبی در سطح رسانه های استان مرکزی شاهد هستیم که این مسئله باید برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: بسیجی بودن در نظام اسلامی افتخار بزرگ محسوب می شود و بسیج رسانه یکی از مهمترین تشکل های است که امروز می تواند در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان بسیار اثر گذار باشد و خوشبختانه در طی این سال ها عملکرد موفقی از خود برجای گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: کادر سازی، شبکه سازی و تربیت نیروی جوان و کارآمد برای انقلاب اسلامی در رسانه ها یک ضرورت است که بسیج رسانه می تواند در این مسئله بسیار اثرگذار باشد.

عباسی بیان کرد: تبیین و پاسداری دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم خصوصا مولفه هایی که در خصوص فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است باید از اولویت های بسیج رسانه باشد و می تواند این مسئله منشا خیرات زیادی باشد.

وی خاطرنشان کرد: آنچیزی که در استان مرکزی در حوزه رسانه باید بیشتر مورد توجه باشد توجه به شهرستان های استان است که متاسفانه در حوزه رسانه کمی مغفول مانده اند و توجه رسانه ای بیشتر در مرکز استان متمرکز شده و اگر به شهرستان ها در حوزه رسانه بیشتر پرداخته شود قطعا شاهد اثرگذاری بیشتر خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات