یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ استان اردبیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۰۱۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

برگزاری یادواره عملیات‌های کربلای 4 و 5 در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره عملیات‌های کربلای 4 و 5 ظهر امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

سردار مصطفی اکبری در این یادواره با اشاره به روند اجرایی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و ایثار و گذشت رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات کربلای ۵ در بخش شمالی منطقه عملیاتی کربلای ۴ اجرا شد و در این عملیات رزمندگان با تمام توان در مقابل آتش بی امان دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: ایثار، گذشت، اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام باعث شد تا با وجود مشکلات و سختی‌هایی که در اجرای این عملیات وجود داشت، ایران اسلامی پیروز این عملیات غرورآفرین شدند.

این رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بر عهدی که با ولی فقیه بسته بودند پایبند بودند و اطاعت از ولایت مهم‌ترین شاخصه رزمندگان و شهدا بود.

وی تاکید کرد: با وجود موانع مختلف و آتش بی‌امان دشمن، رزمندگان و جوانان این مرز و بوم با رشادت کامل و مدیریت جهادی توانستند در این عملیات بر دشمن فائق آمده و تحولی در روند جنگ ایجاد کنند.

اکبری ادامه داد: پس از عملیات کربلای ۵ بود که دشمنان به واهمه افتاده و در صدد آتش‌بس برآمدند چرا که دشمن باور نمی‌کرد جوانان ایران اسلامی بتوانند در مقابل موانع و آتشبار بسیار مجهز که حاصل حمایت استکبار بود، ایستادگی کرده و پیروز عملیات‌های مختلف باشند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز نیز تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اعتماد به توان داخلی و جوانان این مرز و بوم است که قطعا می‌توانند بر مشکلات و توطئه‌ها فائق آمده و با مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی را نیز حل کنند.

 

عکاس فرشاد جلوه ده

ارسال نظرات
آخرین اخبار