امام جمعه میانه:

بزرگترین مشخصه آیت الله مصباح یزدی، ولایتمداری و تکلیف مداری بود

امام جمعه میانه در آیین بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی گفت: بزرگترین مشخصه آیت الله مصباح یزدی، ولایتمداری و تکلیف مداری بود.
کد خبر: ۹۳۱۰۷۷۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در جمع کارکنان سپاه میانه با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح یزدی در طول عمر شریفش همواره به دنبال ادای تکلیف بود، اظهار داشت: ایشان تمامی لحظات عمرشان را صرف احیای اسلام، انقلاب و معارف اسلامی کردند.

  وی با بیان اینکه آیت الله یزدی از بالاترین خضوع و خشوع در برابر خدا و بالاترین درجه ولایتمداری برخوردار بود، تصریح کرد: تمام سخنرانی های او بنیان علمی داشت و امروز آثار ماندگار وی منحصر به ایران نبوده و تمامی جهان از آن بهره می برند و این در حالی است که در داخل کشور، آنگونه که باید او را نشناختیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اقدامات بنیادی آیت الله مصباح یزدی، مبارزه با افکار الحادی کمونیست ها، منافقین و دیگر احزاب، تبیین افکار و تز حکومتی حضرت امام خمینی(ره) به شکل آکادمیک و توام با عقلانیت، و رسمیت دادن به درس اخلاق در حوزه های علمیه را از مهمترین کارهای اساسی او در طول حیاتش برشمرد.

وی افزود: دروس اخلاقی بنیان نهاده شده توسط ایشان، بسیاری از جوانان طلاب را متاثر کرده و از افتادن در گرداب بداخلاقی های سیاسی و اجتماعی نجات داد.

   آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله مصباح یزدی و آیت الله محمّد یزدی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار