برگزاری نشست بصیرت سیاسی در پایگاه ریحانه النبی زاهدان

به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی نشست بصیرت سیاسی در پایگاه ریحانه االنبی با حضور خواهران بسیجی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۶۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت کوثر زاهدان گفت: نشست بصیرت سیاسی با برنامه ریزی خواهران بسیجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل پایگاه ریحانه االنبی از حوزه مقاومت بسیج کوثر برگزار شد.

زینب رضوانی فر افزود: حجت الاسلام و المسلمین کوچکزایی ضمن بیان رشادت‌ها و شخصیت شهیدان سلیمانی و میر حسینی متأسفانه باید گفت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران از راه‌های نفوذی از قبیل: دگرگونی ارزش‌ها، زینت دادن دنیا، مال اندوزی و ثروت اندوزی می‌خواهند بر مردم ما سلطه پیدا کنند و خداوند هم ما را به وسیله ثروت یا فرزند یا مقام و جاه و ریاست مورد امتحان قرار می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین کوچکزایی افزود: از راه‌های دیگر نفوذ دشمن، الگوسازی است و غفلت نگه داشتن مردم است که ما و شما جوانان عزیز باید ضمن شناسایی راه‌های نفوذ دشمنان با قدرت با آن‌ها مقابله و در نطفه خفه کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر زاهدان اشاره کرد: که با برنامه ریزی صورت گرفته ۱۵ نشست هم به صورت مجازی در ۱۱ کانال بصیرتی، طی رزمایش ثامن ۶ در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه کوثر زاهدان برگزار گردیده است.


انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار