خبرهای داغ:

اتمام غربالگری و پایش سلامت سردار سیمانی در یزدانشهر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یزدانشهر اعلام کردند: در راستای اجرای طرح حافظان سلامت، اکثربسیجیان این حوزه با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت، به شناسایی مبتلایان به کرونا پرداختند.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۲۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یزدانشهر اعلام کردند: در راستای اجرای طرح حافظان سلامت، اکثربسیجیان این حوزه در قالب گروههای دو یا سه نفره با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت، به شناسایی مبتلایان به کرونا پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: در این طرح که با هدف کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، آموزش مردم و رهگیری و ارجاع بیماران کرونایی و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای به مراکز درمانی و شناسایی افراد نیازمند صورت گرفت،سفارشات لازم جهت راههای پیشگیری از این ویروس منحوس به خانوارها انجام شد.

ایشان اعلام کردند: بسیجیان طرح حافظان سلامت توانستند از تاریخ۱۰آذر تا ۲۶آذرماه تعداد۴۷۷۱ خانوار یعنی بیش از ۱۶۰۰۸۰نفر افراد یزدانشهر که برعهده این حوزه بود را غربالگری نمایند. از این تعداد ۹۵نفر بیمار مبتلا نیز شناسایی و اقدامات لازم صورت گرفت.
همچنان در حال وارد کردن اطلاعات جمع آوری شده به صورت سیستمی هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار