راه اندازی سینمای مقاومت در زاهدان

با حضور سردارکرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در خیمه مقاومت وبصیرت کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان سینمای مقاومت راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۱۱۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری زاهدان گفت : با حضور سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق، سرهنگ بختیاری معاون فرهنگی و سرهنگ خسروی در خیمه مقاومت و بصیرت کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان  سینمای مقاومت راه اندازی شد.
 
در این برنامه سردار کرمی با تبریک اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از این شهید به عنوان نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی نام برد.
 
فرمانده قرارگاه قدس جنوبشرق کشور فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به پیشگاه مقدس مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران گرانقدر تسلیت گفته و از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهید و ادامه راه پاکش یاری کند.
 
این مسئول بیان کرد: سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.
 
سردار کرمی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از صفات و کمالات برجسته انسانی و اسلامی برخوردار بود که همواره با وجود نبوغ بی‌نظیر نظامی، سرعت عمل به هنگام اخلاص، شهادت طلبی و فداکاری را در خود جمع کرده بود.

وی در پایان اظهار داشت: به یقین آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد همین روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری بود که در قالب "مکتب حاج قاسم" تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را منکوب کرد.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار